Veganski sendvič z mariniranim dimljenim tofujem

Sendvič - jed, ki je preprosta, ponavadi na hitro narejena in je jed, ki sicer ne spada v kategorija zdrave prehrane. 
Z izbranimi sestavinami in okusi lahko ustvarimo sendvič, ki je narejen z bolj zdravimi sestavinami in je tak, katerega si boste želeli še. 

 

 

Sestavine 

 

  • 2 tanki rezini izbranega kruha
  • avokado (+ sol, poper, limetin ali limonin sok)
  • dimljen tofu 
  • za marinado tofuja: 2-3 žlice sojine omake, nekaj limoninega soka, 2 žlici olivnega olja 3. stroki česna, žajbelj, poper, rdeča paprika v prahu
  • šampinjoni 
  • rdeča čebula
  • kokosov sladkor
  • korenje
  • pest rukole

 

 

Pripava

 

Najprej naredimo narinado za tofu. V posodici zmešamo 2-3 žlice sojine omake, nekaj limoninega soka, 2 žlici olivnega olja, žajbelj, poper, rdečo papriko v prahu. Nasekljamo še česen in ga dodamo. Prelijemo čez tofu, dobro premešamo in pustimo vsaj eno uro. 

Ko se lotimo sendviča, si pripravimo sestavine. Operemo, olupimo in narežemo zelenjavo. 

Avokadu dodamo limetin sok, sol in poper ter ga dobro zmešamo. 

 

 

Rdečo čebulo pražimo približno dve minuti, nato dodamo še šampinjone.Vmes solimo. Proti koncu praženja dodamo še špep kokosovega sladkorja in ta bo ustvaril odličen sladkast okus. 

Trakce korenja naredimo kar z lupilcem. Zmešamo skupaj z rukolo, rahlo solimo in dodamo malenkost limoninega soka. Kislina bo sendviču dodala piko na i. 

Tofu na ponvi pečemo na vsaki strani 2 minuti. 

 

 

Sendvič sestavimo tako, da na kruh najprej namažemo avokado, dodamo popečen tofu, mešanico gob in čebule, na koncu pa še rukolo s korenjem. 

Na vrhu dodamo še en kos kruh, lahko pa ga tudi izpustimo.