Splošni pogoji poslovanja

 Pogoji poslovanja spletne trgovine eko-skrnicl.si, ki jo upravlja podjetje BIO PAK Nutracevtika d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), splošnih zakonitosti elektronskega poslovanja in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Informacije o upravljalcu spletne trgovine eko-skrnicl.si
Podjetje BIO PAK d.o.o., Savska loka 22, 4000 Kranj.
Matična številka: 8013616000
Davčna številka: SI 90897455
Družba je vpisana v sodni register, SRG vpisa 2017/27002.
TRR SI56 1010 0006 0599 581 (BANKA INTESA SAN PAOLO d.d.)
Zavezanec za DDV
e-pošta: trgovina@eko-skrnicl.si
Splošni pogoji poslovanja določajo razmerje med kupcem in prodajalcem in veljajo za vse nakupe opravljene preko spletne trgovine ali telefonsko. Vse določbe so zavezujoče in veljajo do preklica ali spremembe.
Z oddajo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev, ki so tu navedeni, ter da se z njimi v celoti strinjate.

Dostopnost informacij.
V kolikor niste prepričani, da splošne pogoje razumete v celoti ali imate kakršnakoli vprašanja, smo vam dolžni zagotoviti dostopnost sledečih informacij:

- identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- kontaktni podatki, ki omogočajo komunikacijo z upravljalcem spletne trgovine,
- bistvene značilnosti blaga (opis, cena, sestava, uporaba, opozorila)
- pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
- jasen in nedvoumen prikaz cen izdelkov (razvidnost davkov in stroškov dostave)
- načini plačila in dostave izdelkov,
- časovna veljavnost nakupa/ponudbe,
- pogoji in roki za odstop od nakupa/pogodbe ter morebitni povezani stroški z vračilom izdelka
- postopek uveljavljanja garancije in pritožbe

Ponudba izdelkov, cene in ažurnost podatkov.
Spletna trgovina eko-skrnicl.si ponuja in prodaja ekološke ter konvencionalne prehrambene in neprehrambene izdelke. Ponudba in cene izdelkov v spletni trgovini eko-skrnicl.si se lahko prilagajajo in spreminjajo pogosto, predvsem zaradi narave spletne prodaje.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Omejeno veljavnost imajo le izdelki, ki so v akciji. Te cene veljajo samo do odprodaje zalog oz. do navedenega datuma. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.

Vnos uporabniškega računa - registracija.
Uporaba uporabniškega računa sicer ni pogoj za nakupovanje, vendar pa z uporabniškim računom uporabniki lahko izkoriščajo ugodnosti in prednosti, kot so:
enostavnejše plačevanje
shranjevanje več naslovov za dostavo
pregled zgodovine naročil
sledenje naročilom
shranjevanje izdelkov na seznam želja
posebne ugodnosti
Vnos uporabniškega računa je brezplačen in brez obveznosti.
Uporabniški račun vnesete se v razdelku »Moj račun«, »Vnos uporabniškega računa«, ki ga najdete na vrhu strani desno. Vpišite zahtevane podatke in potrdite vnos. Po elektronski pošti boste prejeli potrditev. S prijavo v vaš profil lahko spreminjate svoje podatke, spremljate zgodovino naročil ter si oblikujete seznam želja.

Postopek nakupa.
Nakupovanje v spletni trgovini eko-skrnicl.si poteka vse dni v letu, 24 ur na dan.
Nakup izdelkov je omogočen tako registriranim, kot tudi neregistriranim uporabnikom, ki lahko preko spletne košarice opravijo nakup izdelkov. V nakupni košarici so navedeni vsi izbrani izdelki, količine, cene, morebitni popusti, stroški dostave in končna skupna vrednost nakupa. Na voljo je tudi okence za vnos kode za popust.
• Izbrane izdelke odlagate v nakupovalno košarico. Vsak trenutek lahko spreminjate stanje v vaši košarici (količine, odstranjujete in dodajate izdelke). Izpisani so vsi pripadajoči popusti in stroški dostave, ki znašajo 3,5 EUR pri dostavi z dostavno službo GLS. Pri nakupu nad 40 EUR stroške dostave krijemo mi.
• Nakup zaključite s klikom na blagajno
• Izberete naslov za dostavo, dodate naslov za dostavo in označite način dostave.
• Izberete način plačila – po povzetju ali po predračunu. V tem koraku tudi preverite točnost podatkov prejemnika računa ter uveljavite morebitne popuste.
• Zaključite nakup s pregledom vašega naročila in klikom na gumb »oddajte naročilo« na koncu povzetka nakupa.
Vaše naročilo bo s tem oddano. Zanj bomo poskrbeli takoj oziroma v najkrajšem možnem času.

Realizacija naročila.
1. Sprejem naročila Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in pošlje kupcu elektronsko sporočilo z naslovom »Potrdilo naročila«. Od tega trenutka postanejo vsi pogoji nakupa zavezujoči ponudnika in kupca.
2. Potrditev naročila Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
3. Odprema blaga Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med kupcem in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu podjetja ter na voljo kupcu na vpogled.

 

Iskanje.
Iskanje v spletni trgovini eko-skrnicl.si smo vam olajšali z iskalnikom, ki se nahaja na vrhu strani. Za enostavno iskanje vpišete ključno besedo (naziv, lastnosti) izdelka, ki ga želiš poiskati.

Načini plačila.
Naročeno blago je možno plačati:
S plačilom po predračunu: po pošti ali na e-naslov, ki je naveden v naročilu, kupec prejme predračun. Po plačilu predračuna sledi odprema pošiljke v roku 1 - 2 dni oz. v dogovorjenem roku. V primeru, da je izbrano plačilo po predračunu, lahko kupec le-tega poravna na: TRR: SI56 1010 0006 0599 581. Sklic je številka naročila.
S plačilom po povzetju: naročeno blago lahko kupec plača ob prevzemu. Plačilo je možno le z gotovino. Ne glede na vrednost pošiljke, mora biti kupec pri prevzemu osebno prisoten. Pri plačilu po povzetju se zaradi dodatne provizije, ki jo obračunavajo dostavne službe obračuna še pavšalni znesek v višini 0,98 EUR.
S PayPal na račun podjetja BIO PAK Nutracevtika d.o.o.

Do končnega plačila je blago v lasti podjetja BIO PAK Nutracevtika d.o.o.

Pakiranje in dostava.
Stroški pakiranja in dostave enega paketa na naslov v Sloveniji znašajo 3,5 EUR, razen za izdelke kjer je strošek dostave posebej naveden. Pri naročilu v skupni vrednosti nad 40 EUR krije stroške dostave ponudnik.
GLS naročeno blago dostavlja od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure. V primeru, da vas v tem času ni doma, priporočamo, da ob oddaji naročila navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi.
Če ob poskusu dostave kupec ni dosegljiv, bo dostavljavec dostavne službe GLS pustil pisno obvestilo o času in kraju prevzema pošiljke. V primeru, da naročenega blaga, kljub pisnemu obvestilu, ki ga na kraju prevzema pošiljke pusti dostavljavec dostavne službe, kupec ne prevzame, ob ponovnem naročilu kupec v celoti krije stroške dostavljanja. Stroški ponovnega pošiljanja se na dan pošiljanja obračunajo po veljavnem ceniku dostavne službe GLS, pri čemer minimalni znesek ponovnega pošiljanja znaša 5,00 EUR (z DDV).

Odprema naročenega blaga se iz našega skladišča vrši vsak delovnik ob 14:00.

 

Dobavni rok.
Po potrditvi elektronskega obvestila kupcu, gre naročilo v primeru plačila po povzetju takoj v obdelavo, oziroma pri izbiri plačila po predračunu, takoj po prilivu denarja na naš transakcijski račun.
Naročeno blago bo dobavljeno v roku od enega do treh delovnih dni.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe.

Če se v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; v nadaljevanju: ZVPot-1) štejete za potrošnika, imate pri nakupovanju v spletni trgovini pravico, da nam v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga sporočite, da v celoti ali delno odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok iz prejšnjega odstavka začne veljati z dnem dostave blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, ki se zaračunava po ceniku dostavne službe. Blago nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer na naslov Eko Škrnicl, Cesta jaka platiše 18, 4000 Kranj.

 

Odstop lahko sporočite:

- po telefonu na 070 597 888

- preko elektronske pošte trgovina@eko-skrnicl.si z izpolnjenim obrazcom

- po pošti skupaj z blagom v paket priložite izpolnjen obrazec

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.


Blago nam morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, opravite lahko zgolj ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za zmanjšanje vrednosti blaga odgovarjate v primeru, da je primanjkljaj posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blaga ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Izrecno vas opozarjamo, da glavnina blaga, ki je na voljo za nakup v spletni trgovini, predstavlja blago, ki je zaradi varovanja zdravja ali iz higienskih vzrokov varnostno zapečateno (npr. folija na zunanji strani embalaže, pečat pod pokrovčkom, pečatna nalepka na embalaži). V primeru, da v tovrstnih primerih po prejemu blaga odprete varnostni pečat, od pogodbe ne morete več odstopiti v skladu z ZVPot-1, razen če se glede tega posebej dogovorimo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se vam vrne le dejansko plačani znesek. Če ste ob naročilu pridobili bonus v obliki brezplačnega izdelka, ste nam ob odstopu od pogodbe dolžni vrniti tudi ta izdelek.

Prejeta nakazila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša in standardna oblika dostave) vam bodo vrnjena takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oziroma do prejema ustreznega dokazila, da je bilo blago odposlano na naš naslov. Prejeta nakazila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili, razen če ste se izrecno strinjali z uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosimo nobenih stroškov. V primeru, da nakup opravite s plačilom po povzetju, se vračilo uredi z nakazilom na transakcijski račun, ki nam ga sporočite v obvestilu o odstopu od pogodbe.

Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa in vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa (IBAN), kamor vam vrnemo prejeto nakazilo.

Če blago ne deluje pravilno ali ni v skladu z vašimi pričakovanji, nam lahko kadarkoli pišete tudi preko kontaktnega obrazca ali nam pošljete sporočilo na elektronski naslov trgovina@eko-skrnicl.si. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga, poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam sebe ali drugih stvari.

Razen če se o tem dogovorimo drugače, nimate pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot-1 v primeru pogodb:

- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanja na trgu, na katerega nimamo vpliva, lahko pa nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitve, ki vas zavezuje k plačilu, če mi pogodbo v celoti izpolnimo ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubite pravico do odstopa od pogodbe, ko jo mi v celoti izpolnimo;
- o dobavi zapečatenih avdio ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po prejemu poškodoval varnostni pečat;
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.


Pravica do odstopa od izvedbe naročila.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov ni na zalogi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.

Jamstvo za skladnost blaga.
Kot potrošnik imate pravico, da ob upoštevanju določil ZVPot-1 v primeru sklenitve pogodbe o dobavi blaga uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga.

Podjetje vam mora dobaviti blago, ki izpolnjuje zahteve za subjektivno in objektivno skladnost blaga, kot je v primeru pogodbe o dobavi blaga, opredeljeno v ZVPot-1, ko je to primerno.

Podjetje odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki se odkrije ob dobavi oziroma se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga lahko uveljavljate, če nas o neskladnosti obvestite v roku dveh mesecev od dneva, ko ste neskladnost odkrili. V obvestilu, ki ga pošljete na naš elektronski naslov trgovina@eko-skrnicl.si, natančno opišite neskladnost. Obvestilu morate priložiti račun ali številko naročila. Omogočiti nam morate, da blago, za katero uveljavljate zahtevek iz naslova neskladnosti, pregledamo. Če neskladnosti blaga ne priznamo, vam bomo v roku 8 dni podali pisni odgovor.

Ne odgovarjamo za neskladnost blaga, ki se pokaže po dveh letih od datuma prejema blaga.

Pravice do vzpostavitve skladnosti, ki izhajajo iz ZVPot-1, prenehajo v dveh letih od dneva, ko ste nas obvestili o neskladnosti blaga.

V primeru, da ste nas o neskladnosti blaga obvestili in vašega zahtevka nismo zavrnili, ste pod pogoji, ki jih določa ZVPot-1 in v sledečem vrstnem redu, upravičeni da:

- zahtevate brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
- zahtevate znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopite od prodajne pogodbe in zahtevate vračilo plačanega zneska.
Pogoje in rok za vzpostavitev skladnosti podrobneje določa ZVPot-1, ki med drugim določa, da lahko kupec:

od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga. Rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnost neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30-dnevnega roka;
izbere med popravilom ali zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča ali ob upoštevanju vseh okoliščin predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom.
Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave blaga.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.

Ocene, mnenja in priporočila.
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Ponudnik Eko Škrnicl omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali, ki po oceni ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na podjetje BIO PAK Nutracevtika d.o.o.

Varovanje podatkov.
Osebne podatke uporabnikov trgovine eko-skrnicl.si hranimo in z njimi ravnamo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Vse osebne podatke hranimo v tajnosti in jih ne posredujemo tretjim osebam brez vašega predhodnega pisnega privoljenja. S sklenitvijo pogodbe o nakupu soglašate, da vaše podatke hranimo in uporabljamo za namene arhiva, statistike ter neposrednega trženja. Kadarkoli lahko pisno zahtevate, da začasno ali trajno prenehamo uporabljati vaše podatke za pošiljanje novic o ponudbi in drugih oglasnih sporočil.
Na tej spletni strani so tudi povezave na druge spletne strani pravnih in fizičnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in ažuriranje teh strani kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani.
Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Vsebine spletnih strani ni dovoljeno kopirati, razpečevati, spreminjati ali na kakršenkoli drug način reproducirati, razen v primeru pisnega našega soglasja.

PRITOŽBE IN SPORI.
Družba BIO PAK Nutracevtika d.o.o. (ponudnik) spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@eko-skrnicl.si ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Kranju.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV.
Skladno z zakonsko ureditvijo, ki izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, BIO PAK Nutracevtika d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Zakonska povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList


IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV.
Vse informacije na straneh spletne trgovine eko-skrnicl.si, so le informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali zdravstvenega osebja, prav tako niso in ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih v spletni trgovini eko-skrnicl.si, niso bili ocenjeni s strani odgovornih državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so le informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s superživili posvetujete s svojim zdravnikom.

Določbe, ki jih mora v svojo politiko zasebnosti / politiko varstva osebnih podatkov vključiti naročnik

Upravljavec za pošiljanje elektronskih sporočil posameznikom (SMS, sporočila v aplikacijah za hipno sporočanje, e-poštna sporočila) uporablja storitev Cartfox. Politika zasebnosti Cartfox in podatki o ponudniku Cartfox so dostopni tukaj. Upravljavec osebne podatke upravlja skupaj s ponudnikom Cartfox.

Osebni podatki posameznikov, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, so:
e-poštni naslov;
telefonska številka;
podatki o spletni strani ali aplikaciji, preko katere je bil posredovan e-poštni naslov in/ali telefonska številka;
podatki o pošiljanju sporočil:
tip sporočila (SMS, sporočilo v aplikaciji za hipno sporočanje (vrsta aplikacije), e-poštno sporočilo);
datum pošiljanja;
čas pošiljanja;
vsebina pošiljanja (npr. zapuščena nakupovalna košarica, obvestilo o popustu ipd.);
podatki o nedostavljivosti sporočila (datum in čas prejema obvestila o nedostavljivosti;
podatki o izvedenem dejanju (npr. nakup artikla v zapuščeni nakupovalni košarici, nakup artikla s popustom ipd.).

Osebni podatki (e-poštni naslov, telefonska številka) se skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox, posredujejo samodejno, ko jih posameznik vpiše na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca.

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov pri uporabi storitve Cartfox je:
osebna privolitev posameznika (pri prejemnikih, ki so jo podali privolitev za prejemanje sporočil);
zakoniti interes upravljavca (pri prejemnikih sporočil, ki upravljavcu niso podali privolitve za prejemanje sporočil).
Vsako prejeto sporočilo vsebuje navodila za enostavno odjavo od prejemanja. Z odjavo se prejemnik odjavi le od prejemanja sporočil v storitvi Cartfox. Če želite popolno odjavo od vseh sporočil, ki jih pošilja upravljavec, nam lahko pišete na gdpr@upravljavec.si.

Namen obdelave osebnih podatkov v okviru storitve Cartfox je spodbujanje prejemnikov k nakupu artiklov ali storitev na spletnem mestu ali v aplikaciji upravljavca oziroma preverjanje njihove volje za sklenitev pogodbe (npr. pri obveščanju o zapuščeni nakupovalni košarici).

Osebni podatki v okviru storitve Cartfox se ne posredujejo tretjim osebam (razen skupnemu upravljavcu, ponudniku storitve Cartfox) in tudi upravljavec do njih nima dostopa. Upravljavec lahko v okviru Cartfox dostopa le do poročil, ki vsebujejo agregirane in s tem anonimizirane podatke (npr. število poslanih sporočil, število nakup preko poslanih sporočil ipd.).

Osebni podatki, ki se obdelujejo v okviru storitve Cartfox, se ne iznašajo v tretje države ali mednarodne organizacije, torej se ne iznašajo ali posredujejo izven ozemlja držav članic EU.

Informacije o obdobju hrambe osebnih podatkov, ki se obdelujejo v okviru Cartfox, o varstvu teh osebnih podatkov in o pravicah, ki jih imajo posamezniki v zvezi s temi osebnimi podatki so dostopni v Politiki zasebnosti in ravnanja z osebnimi podatki CARTFOX. Za več informacij se lahko obrnete na gdpr@dfvu.org ali na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov JK Group d.o.o., Stegne 27, 1000 Ljubljana, dpo@jkgroup.si, + 386 (0)590 91 794.